Ahad, 21 Jun 2015

ini bukan blog pertama

Assalamuailaikum

Memula sekali penulis blog ni nak kasi tahu, yang blog ini bukanlah blog yang pertama.haha..tapi apa korang kisah..ye dak..lantaklah nak blog yang ke 100 sekali pun..bukan de sesiapa nk tengok pun..huhu

Tapi tak mengapa, tujuan asal buat blog untuk sendiri baca bukan untuk sesiapa (kata-kata org kecewa) sebab aku banyak nak mengarut nih, kalau orang lain yang baca takut-takut korang muntah hijau..erkkk..yela kan aku pun bukan pandai nak mengarang..time sekolah dulu pun karangan bahasa melayu cukup-cukup lapik perut jer..hi hi hi..

hah!!disebabkan itu juga lah blog aku ni ada banyak. bila rasa macam tak berapa nak best je story kat situ, aku dengan gigihya memadam blog tersebut..lepas tu buka pulak blog baru..Fine!!

sekarang aku tired..hopefully yang ni blog aku yang last dan kekal selamanya di sini..haha..

please..doakan kejayaan aku..*tetiba..

Byee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan